Počet záznamov: 1
Cesta k vytváření hodnoty zákazníka
Názov Cesta k vytváření hodnoty zákazníka Autorské údaje Věra Vávrová Autor Vávrová Věra Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * hodnota * výsledok hospodársky * podnik * analýza ekonomická * marketing Anotácia Hodnotu zákazníka predstavuje súčasný a budúci príspevok zákazníka k ekonomickému výsledku firmy. Môže byť chápaný v dvoch rovinách - ekonomickej (kvantitatívnej) - ako hodnota obratu, výnosu, či zisku a mimoekonomickej (kvalitatívnej) - ako lojálnosť, doporučenia, vernosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1