Počet záznamov: 1  

Cesta k vytváření hodnoty zákazníka

  1. Názov Cesta k vytváření hodnoty zákazníka
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * hodnota * výsledok hospodársky * podnik * analýza ekonomická * marketing
    AnotáciaHodnotu zákazníka predstavuje súčasný a budúci príspevok zákazníka k ekonomickému výsledku firmy. Môže byť chápaný v dvoch rovinách - ekonomickej (kvantitatívnej) - ako hodnota obratu, výnosu, či zisku a mimoekonomickej (kvalitatívnej) - ako lojálnosť, doporučenia, vernosť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.