Počet záznamov: 1  

Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

  1. Názov Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem [elektronický zdroj]
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Mária Šášiková, zostavila: Otília Zorkóciová, recenzenti: Janka Pásztorová, Peter Knapik
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Pásztorová Janka (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Knapik Peter (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - online [155 s., 13,90 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4249-4
    PoznámkyVEGA 1/0550/14
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * marketing * stratégia marketingová * stratégia cenová * stratégia distribučná * prieskum spotrebiteľský * predaj * potraviny * spotreba potravín * Slovensko * Česko
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00877-001, kópia plného textu
    DostupnosťPublikácia je prístupná v aplikácii Smarteca (Wolters Kluwer) na vybraných PC v knižnici

    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

    elektronická kniha

    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.