Počet záznamov: 1
Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
Názov Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem [elektronický zdroj] Autorské údaje Otília Zorkóciová, Mária Šášiková, zostavila: Otília Zorkóciová, recenzenti: Janka Pásztorová, Peter Knapik Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Ďalší autori Pásztorová Janka (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Knapik Peter (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - online [155 s., 13,90 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-4249-4 Výstup z projektu VEGA 1/0550/14 Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020
Poznámky VEGA 1/0550/14 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * marketing * stratégia marketingová * stratégia cenová * stratégia distribučná * prieskum spotrebiteľský * predaj * potraviny * spotreba potravín * Slovensko * Česko Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00877-001, kópia plného textu Dostupnosť Publikácia je prístupná v aplikácii Smarteca (Wolters Kluwer) na vybraných PC v knižnici
Počet záznamov: 1