Počet záznamov: 1  

Perception of quality and marketing consequences

  1. Názov Perception of quality and marketing consequences
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentCommodity science in a changing world : 20th IGWT symposium, september 12th-16th 2016, Varna, Bulgaria. p. 55. - Varna : University of economics, 2016 ; Commodity science in a changing world IGWT symposium. ISBN 978-954-21-0903-7
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaBulharsko
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00662-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.