Počet záznamov: 1  

Krízový manažér je ten, čo musí rezať a nedbať na výkriky

  1. Názov Krízový manažér je ten, čo musí rezať a nedbať na výkriky
    Autorské údajeJuraj Filin, Petr Karásek
    Autor Filin Juraj (Autor interview)
    Spoluautori Karásek Petr (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 8, č. September-Október (2016), s. 12-15. - Bratislava : Goodwill, 2016. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá rozhovor * manažéri * manažment krízový * riadenie podnikové * riadenie rizík * metódy riadenia * technika riadenia * reštrukturalizácia
    AnotáciaRozhovor s Petrom Karáskom, špecialistom na reštrukturalizácie a krízové riadenie firiem o tom, ako sa zachraňujú firmy postihnuté (najmä) zlým riadením.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: Február-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.