Počet záznamov: 1  

Zákazník odmieta byť piatym kolesom na voze

  1. Názov Zákazník odmieta byť piatym kolesom na voze
    Autorské údajeMarian Timoracký
    Autor Timoracký Marian
    Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 8, č. September-Október (2016), s. 24-25. - Bratislava : Goodwill, 2016. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rozhovor * poradcovia * marketing služieb * komunikácia marketingová * marketing nákupný * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaŠpecialista na insight, branding a komunikačné stratégie, Marian Timoracký hovorí o tom, že firmy nie vždy dokážu reagovať na meniace sa potreby zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: Február-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.