Počet záznamov: 1  

Akadémia hoteliera: Rezervácia ako tvorca prvého dojmu

  1. Názov Akadémia hoteliera: Rezervácia ako tvorca prvého dojmu
    Autorské údajeIveta Pupišová
    Autor Pupišová Iveta
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 10, č. jeseň (2016), s. 38-39. - Žilina : Direct press, 2016. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá zariadenia ubytovacie * hotely * ubytovanie * zákazníci * klienti * komunikácia * komunikácia elektronická * internet * zamestnanci * kancelárie cestovné
    AnotáciaOd prvej komunikácie s klientom závisí, či klient zrealizuje rezerváciu. Ako by malo správne fungovať rezervačné oddelenie, alebo ako by mal pracovať zamestnanec, ktorý rieši s klientom rezerváciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.