Počet záznamov: 1  

Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?

  1. Názov Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?
    Autorské údajeMária Boťanská
    Autor Boťanská Mária
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 9 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia * skupiny cieľové * komunikácia marketingová
    AnotáciaCieľová skupina je základnou otázkou nielen pri tvorbe produktu a služby, ale akejkoľvek komunikácie či reklamy. Segmentácia zákazníkov je základom pre obchodnú marketingovú stratégiu. Nástroje merania pohybu zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.