Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia lekárne Dr. Max

  1. Názov Marketingová stratégia lekárne Dr. Max
    Súbežný názovMarketing strategy of Dr. Max pharmacy
    Autorské údajeVeronika Nekolová, Alexandra Kováčová, Katarína Kudláčová, Dávid Polivčak, Risto Naumov Strinkin
    Autor Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčová Alexandra
    Kudláčová Katarína
    Polivčak Dávid
    Strinkin Risto Naumov
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * budovanie značky * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * marketing mix
    AnotáciaProblematika lekární na Slovensku a analýza konkurencie lekární na slovenskom trhu. Navrhnutie marketingovej kampane pre konkrétnu lekáreň. Cieľové skupiny a najdôležitejšie zmeny v lekárenskej legislatíve na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00855-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti635.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.