Počet záznamov: 1  

Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov

  1. Názov Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov
    Súbežný názovThe Modern trends of business communication policy
    Autorské údajeAndrea Čambalíková
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing virálny * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá sociálne * podpora predaja
    AnotáciaKomunikačná politika ako nástroj marketingu. Zložky komunikačného procesu. Tradičné nástroje komunikačnej politiky. Moderné nástroje komunikačnej politiky: digitálny marketing, virálny marketing, guerilla marketing, marketing v sociálnych médiách, product placement.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00960-016, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti950.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.