Počet záznamov: 1
Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov
Názov Moderné trendy v komunikačnej politike podnikov Súbežný názov The Modern trends of business communication policy Autorské údaje Andrea Čambalíková Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing virálny * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * médiá sociálne * podpora predaja Anotácia Komunikačná politika ako nástroj marketingu. Zložky komunikačného procesu. Tradičné nástroje komunikačnej politiky. Moderné nástroje komunikačnej politiky: digitálny marketing, virálny marketing, guerilla marketing, marketing v sociálnych médiách, product placement. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00960-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 950.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1