Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť v marketingových aktivitách podnikov

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť v marketingových aktivitách podnikov
    Autorské údajeZdenka Musová
    Autor Musová Zdenka
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 10, č. 1 (2016), s. 12-23. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zodpovednosť spoločenská * stratégia marketingová * organizácie neziskové * podnik * marketing environmentálny * marketing spoločenský * marketing sociálny
    AnotáciaPojem a história vzniku spoločensky zodpovedného podnikania. Spoločensky zodpovedný marketing ako neoddeliteľná súčasť tzv. holistickej marketingovej koncepcie. Dobročinný marketing. Prieskum spotrebiteľského vnímania spolupráce ziskových a neziskových subjektov pri aktivitách dobročinného marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.