Počet záznamov: 1
Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu
Názov Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu Autorské údaje Kristína Raševová Autor Raševová Kristína Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 31 (9-10) (2016), s. 58-59. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá obchod * značky výrobkov * podpora predaja * prostriedky reklamné * umiestňovanie produktov Anotácia Aj keď masmediálna reklama dokáže zviditeľniť značku v mysli cieľovej skupiny, bez kvalitnej POP komunikácie nakupujúci v predajni nemusí daný produkt nájsť a ani si naň spomenúť. Deešná postmoderná spoločnosť disponuje schopnosťou, ktorá dokáže aj v praktickom POP prostriedku objaviť spôsob hry, zábavy a dizajnu. Úlohou POP prostriedku je zvýšiť predaj značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 31
článok
Počet záznamov: 1