Počet záznamov: 1  

Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu

  1. Názov Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu
    Autorské údajeKristína Raševová
    Autor Raševová Kristína
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 31 (9-10) (2016), s. 58-59. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá obchod * značky výrobkov * podpora predaja * prostriedky reklamné * umiestňovanie produktov
    AnotáciaAj keď masmediálna reklama dokáže zviditeľniť značku v mysli cieľovej skupiny, bez kvalitnej POP komunikácie nakupujúci v predajni nemusí daný produkt nájsť a ani si naň spomenúť. Deešná postmoderná spoločnosť disponuje schopnosťou, ktorá dokáže aj v praktickom POP prostriedku objaviť spôsob hry, zábavy a dizajnu. Úlohou POP prostriedku je zvýšiť predaj značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 31

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.