Počet záznamov: 1  

Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach

  1. Názov Využitie princípov zeleného marketingu v slovenských podmienkach
    Autorské údajeMargaréta Nadányiová
    Autor Nadányiová Margaréta
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 10, č. 1 (2016), s. 47-58. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2016. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * Slovensko * cyklus výrobku životný * stratégia marketingová * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaPojem a koncepcia zeleného marketingu. Zelený marketingový mix. Ecolabeling. Stratégia zeleného marketingu. Analýza využitia princípov zeleného marketingu na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.