Počet záznamov: 1  

Minimalism in marketing

  1. Názov Minimalism in marketing
    Autorské údajeMária Dzurová, Barbora Paholková
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentKnowledge for market use 2016: our interconnected and divided world : international scientific conference : 8-9 September 2016, Olomouc. P. 89-93. - Olomouc : Societas scientiarum Olomucensis II, 2016 ; Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world Conference / Chovancová Miloslava. ISBN 978-80-87533-14-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * náklady
    AnotáciaMinimalizmus v marketingu je nový trend, ktorý stavia na nízko-nákladovom marketingu a nízko-nákladovom podnikaní. Tri základné hodnoty minimalizmu v marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00879-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.