Počet záznamov: 1  

The Importance of Customer Awareness of Selected Management Systems

  1. Názov The Importance of Customer Awareness of Selected Management Systems
    Preklad názvuDôležitosť povedomia zákazníkov o vybraných manažérskych systémoch
    Autorské údajeMarta Karkalíková
    Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Towaroznawcze Problemy Jakości. No. 3 (2016), pp. 13-21. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X
    PoznámkyVEGA 1/0670/16
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá systémy riadenia * certifikácia * systémy environmentálne manažérske * systémy integrované manažérske * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * kvalita výrobkov * informácie
    AnotáciaDôležitosť informovanosti zákazníkov o vybraných manažérskych systémoch (osobitne systémov riadenia kvality, environmentálych manažérskych systémov, systémov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci). Výskum bol realizovaný vo viacerých slovenských mestách prostredníctvo dotazníkov. Výsledky výskumu. Integrácia manažérskych systémov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00897-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.