Počet záznamov: 1  

Sustainable E-marketing of Selected Tourism Subjects from the Mediterranean through Active Online Reputation Management

  1. Názov Sustainable E-marketing of Selected Tourism Subjects from the Mediterranean through Active Online Reputation Management
    Autorské údajePeter Pollák, Peter Dorčák, Nikola Račeta, Nella Svetozarovová
    Autor Pollák František
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Račeta Nikola
    Svetozarovová Nella
    Zdrojový dokumentSmart city 360° : first EAI international summit : Bratislava, Slovakia and Toronto, Canada, October 13-16, 2015. P. 692-703. - Bratislava : Springer International Publishing, 2015 ; Smart city 360° International summit. ISBN 978-3-319-33681-7
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * manažment destinačný * hotely * imidž
    AnotáciaMeranie online reputácie vybraných entít v sektore cestovného ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00900-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.