Počet záznamov: 1  

Marketing metrics

  1. Názov Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance
    Autorské údajeNeil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein
    Autor Bendle Neil T.
    Spoluautori Farris Paul W.
    Pfeifer Phillip E.
    Reibstein David J.
    Vydavateľské údajeUpper Saddle River : Pearson Education , 2016. - 439 s.
    Vydanie3rd ed.
    ISBN978-0-13-408596-8 , 0-13-408596-5
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * stratégia marketingová * reklama * distribúcia * zákazníci * konkurencia * oceňovanie * produkty * zisk * predaj * financie * siete mobilné * siete počítačové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 0, prezenčne 4
    Signatúra892093, 898344, 898905, 911266

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    898905SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    892093FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    898344FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    911266OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.