Počet záznamov: 1  

Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu

  1. Názov Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu
    Súbežný názovCustomers as an indicator of the success of the startups
    Autorské údajeRáchel Matušková
    Autor Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7
    PoznámkyI-15-101-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá start-up * podnikanie * podnikatelia * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * reštaurácie * hotely
    AnotáciaÚspešné a zanikajúce start-upy. Cieľoví zákazníci a trhový potenciál ako faktor úspechu v skúmaných start-upoch: Aerobtec, Amena, LIFARS, Villo.in, Bookio, Hotelio, Creedoo, Dreamosh, Videoobhliadky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00960-076, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti618.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.