Počet záznamov: 1  

Lokálne značky sú naša výhoda

  1. Názov Lokálne značky sú naša výhoda
    Autorské údajeTáňa Krausz, Ľuboš Mudrák
    Autor Krausz Táňa (Autor interview)
    Spoluautori Mudrák Ľuboš (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 21, č. 5 (2016), s. 10-11. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * globalizácia hospodárstva * podnik rodinný * priemysel mliekarský * výrobky domáce * značky výrobkov * značky kvality
    AnotáciaAko obstáť s lokálnymi produktami v globalizovanom obchode. Rozhovor.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.