Počet záznamov: 1  

Ako vyhovieť klientovi a nezblázniť sa?

  1. Názov Ako vyhovieť klientovi a nezblázniť sa?
    Autorské údajeEmil Pavlík
    Autor Pavlík Emil
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 21, č. 5 (2016), s. 24-25. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá logistika * logistika obchodná * objednávky * plánovanie
    AnotáciaS logistikou súvisí aj dynamické plánovanie objednávok. Keď obchodník vyjde v ústrety zákazníkovi a rozhodne o neplánovanej objednávke, rozvráti internú logistiku. Preplánovanie zákaziek v informačnom systéme a jeho problémy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.