Počet záznamov: 1  

Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu

  1. Názov Zameranie na zákazníka v cestovnom ruchu
    Súbežný názovCustomer focus in tourism
    Autorské údajeMarián Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 184-188. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing vzťahový * marketing interaktívny * marketing interný * zákazníci * hodnota * rentabilita * zamestnanci
    AnotáciaMarketing vzťahov so zákazníkom. Základný princíp vzťahového marketingu. Interný marketing v podniku. Interaktívny marketing - priama komunikácia zamestnancov so zákazníkom v procese poskytovania služby. Externý marketing. Hodnota pre zákazníka. Propagovanie hodnoty. Hodnota zákazníka. Klasifikácia zákazníkov podľa frekvencie nákupu a ich ziskovosti pre podnik.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.