Počet záznamov: 1  

Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú?

  1. Názov Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú?
    Autorské údajeMária Boťanská
    Autor Boťanská Mária
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 10 (2016), s. 78-79. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * objekty reklamy * metódy propagačné * umiestňovanie produktov * segmentácia * skupiny cieľové * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaNákupné správanie obyvateľov Slovenska – charakteristiky, ktoré najlepšie vystihujú hlavnú podstatu segmentov podľa vzťahu k cenám, značkám, akciám a nákupom na internete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.