Počet záznamov: 1  

Global marketing and advertising

  1. Názov Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes
    Autorské údajeMarieke de Mooij
    Autor Mooij Marieke de
    Vydavateľské údajeLos Angeles : SAGE , 2014. - 394 s.
    Vydanie4th ed.
    ISBN978-1-4522-5717-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * kultúra * globalizácia * komunikácia marketingová * médiá * správanie spotrebiteľa * hodnota * značky výrobkov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra892422, 892648

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    892648SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    892422FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.