Počet záznamov: 1  

Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice

  1. Názov Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice
    Preklad názvuInovácie v marketingovej komunikácii – súčasná obchodná teória a prax
    Autorské údajeGabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 34-46. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * komunikácia marketingová * inovácia * marketing elektronický * internet * siete sociálne * kreativita
    AnotáciaVyužitie inovácií v marketingovej komunikácii v praxi podnikov na Slovensku. Porovnanie tradičných a moderných nástrojov marketingovej komunikácie. Guerilla marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01001-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.