Počet záznamov: 1  

Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy

  1. Názov Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy
    Autorské údajeKatarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-8 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá výkonnosť podniku * výkonnosť * marketing * meranie výkonnosti * ukazovatele
    AnotáciaPríspevok poukazuje na význam hodnotenia výkonnosti marketingu najmä vo väzbe na celkovú výkonnosť podniku; na základe rešerší odbornej literatúry a výsledkov už realizovaných/existujúcich prieskumov v podnikovej praxi mapuje a sumarizuje základné prístupy v oblasti merania marketingovej výkonnosti a v rámci toho vymedzuje najčastejšie používané meradlá/ukazovatele. Zároveň naznačuje problémy spojené s hodnotením výkonnosti marketingu a možnosti smerovania ďalšieho výskumu v tejto oblasti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01005-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.