Počet záznamov: 1
Faktory determinujúce vývoj marketingového auditu
Názov Faktory determinujúce vývoj marketingového auditu Autorské údaje Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-8 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá podnik * výkonnosť podniku * marketing * audit * internet * spotrebitelia * Taliansko * Slovensko Anotácia Faktory determinujúce vznik marketingového auditu ako významného nástroja hodnotenia celkového prístupu podniku k trhu z hľadiska historického, zmien v spotrebiteľskom správaní a z hľadiska rozvoja internetu, hlavne explózie digitálnej komunikácie. Skúmanie vplyvu marketingového auditu podniku a ukazovatele výkonnosti a ich zásadný význam pre podnikanie. Využívanie maketingového auditu podnikmi v SR a v Taliansku. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01005-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1