Počet záznamov: 1
Relationship of reverse logistics and marketing communication in Czech Republic
Názov Relationship of reverse logistics and marketing communication in Czech Republic Preklad názvu Vzťah reverznej logistiky a marketingovej komunikácie v Českej republike Autorské údaje František Milichovský Autor Milichovský František Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 48-56. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * logistika reverzná * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * Česko * výskum marketingový Anotácia Definícia pojmov reverzná logistika, marketing, zážitkový marketing. Dotazníkový prieskum v Českej republike v roku 2015, či majú koncoví zákazníci záujem o aktivity reverznej logistiky. Vplyv reverznej logistiky na nákupné rozhodnutia. Výsledky môžu byť aplikovateľné pre spoločnosti pôsobiace v strednej Európe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 25-27
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 566.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1