Počet záznamov: 1  

Identification and comparison of requirements placed on brand managers

  1. Názov Identification and comparison of requirements placed on brand managers
    Preklad názvuIdentifikácia a porovnanie požiadaviek kladených na brand manažérov
    Autorské údajeZuzana Wroblowská
    Autor Wroblowská Zuzana
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 57-65. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * manažment značky * schopnosti pracovné * zdroje ľudské * manažment produktový * nábor pracovníkov * kompetencie * zručnosti * analýza obsahová * výskum * Česko
    AnotáciaAby brand manažér (manažér značky) uspel vo svojej práci, musí mať vedomosti, zručnosti, ako aj príslušné osobnostné rysy. Obsahová analýza pracovných ponúk a požiadaviek na pozíciu brand manažéra v Českej republike za rok 2015 (a porovnanie s rokom 2007). Analýza zhromaždených údajov s dôrazom na to, či zamestnávatelia vnímajú brand manažéra ako znalostného pracovníka. Porovnanie s požiadavkami na pozíciu produktového manažéra.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 25-27

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF770 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.