Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami

  1. Názov Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami
    Súbežný názovSocial marketing to promote stop wasting food
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. S. 18-19 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Hurný František ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4294-4
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01040-013, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF244.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.