Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov
Názov Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov Súbežný názov Consumer perception of design in selected car brands Autorské údaje Ľubica Knošková, Michal Határ Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Határ Michal Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. S. 66-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kásl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4298-2 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá automobily osobné * značky výrobkov * značky výrobné * dizajn * dizajn priemyselný * spotrebitelia Anotácia Vývoj automobilového dizajnu. Hodnotenie dizajnu vybraných značiek automobilov respondentmi. Na hodnotenie dizajnu boli vybrané tri modely vyrábané automobilkami, ktoré patria do koncernu Volkswagen Group. Vybrané vozidlá patria do kategórie malých automobilov, ktoré sú označované ako segment B, a to vozidlá Volkswagen Polo, Seat Ibiza a Škoda Fabia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01043-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1