Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov

  1. Názov Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov
    Súbežný názovConsumer perception of design in selected car brands
    Autorské údajeĽubica Knošková, Michal Határ
    Autor Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Határ Michal
    Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. S. 66-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kásl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4298-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá automobily osobné * značky výrobkov * značky výrobné * dizajn * dizajn priemyselný * spotrebitelia
    AnotáciaVývoj automobilového dizajnu. Hodnotenie dizajnu vybraných značiek automobilov respondentmi. Na hodnotenie dizajnu boli vybrané tri modely vyrábané automobilkami, ktoré patria do koncernu Volkswagen Group. Vybrané vozidlá patria do kategórie malých automobilov, ktoré sú označované ako segment B, a to vozidlá Volkswagen Polo, Seat Ibiza a Škoda Fabia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01043-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.