Počet záznamov: 1  

Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch

  1. Názov Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch
    Preklad názvuQuestionnaire analysis of selected relations marketing communication of wine companies
    Autorské údajeLucia Coskun
    Autor Coskun Lucia
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 5-12. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prieskum * dotazníky * víno * priemysel vinársky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketingová propagačná komunikácia pozostáva z osobného predaja, podpory predaja, vzťahov s verejnosťou a reklamy Osobný predaj predstavuje priamu komunikáciu a budovanie vzťahu dvoch alebo viacerých osôb, ktoré majú za cieľ výrobok predať. Medzi formy osobného predaja, ktoré využívajú vinárske podniky sa radia pultový a zásielkový predaj, predaj na základe vzoriek a telefonický predaj .
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF736.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.