Počet záznamov: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne
Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne Preklad názvu Employer branding as a part of corporate culture - research of trends in China Autorské údaje Jana Plchová, Alexandra Turáková Autor Plchová Jana Spoluautori Turáková Alexandra Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 53-62. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * zamestnanie * kultúra podniková * Čína Anotácia Pojem firemná kultúra. Faktory podnikovej kultúry. Internetové médium vhodné pre employer branding. Význam employer brandingu pre podnik. Príklad čínskych podnikov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 588.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1