Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne

  1. Názov Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne
    Preklad názvuEmployer branding as a part of corporate culture - research of trends in China
    Autorské údajeJana Plchová, Alexandra Turáková
    Autor Plchová Jana
    Spoluautori Turáková Alexandra
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 53-62. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * zamestnanie * kultúra podniková * Čína
    AnotáciaPojem firemná kultúra. Faktory podnikovej kultúry. Internetové médium vhodné pre employer branding. Význam employer brandingu pre podnik. Príklad čínskych podnikov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF588.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.