Počet záznamov: 1  

The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting

  1. Názov The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting
    Preklad názvuÚloha kultúrnej diverzity v prognózovaní predaja nových produktov
    Autorské údajePeter Štetka, Róbert Šlosár, Štefan Majtán
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 199-211. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    IGP I-16-101-00 Výskum kognitívno-behaviorálnych determinantov responzívnych modelov správania spotrebiteľov na digitálnych trhoch EÚ (50%)
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (50%). - I-16-101-00 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * modely * prognózovanie * výrobky nové * kultúra
    AnotáciaVplyv kultúrnej diverzity na spotrebiteľské správanie pri nákupe nových výrobkov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01047-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.