Počet záznamov: 1
Štyri kroky k úspešnému B2B predaju
Názov Štyri kroky k úspešnému B2B predaju Autorské údaje Martin Mišík Autor Mišík Martin Zdrojový dokument Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. Roč. 10, č. 10-11 (2016), s. 18-19. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá politika obchodná * teória obchodu * trh * nákup * predaj * súťaž hospodárska * odberatelia * výhody konkurenčné * zákazníci Anotácia Odporúčania pre každého B2B obchodníka. Kontakty a vzťahy s potenciálnymi odberateľmi. Možnosti vybudovania si pozície a ovplyvňovanie nákupných kritérií ešte pred vypísaním výberového konania. Celková ekonomika nákupu. Osveta a vzdelávanie koncového zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1/2016-1/2017 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1