Počet záznamov: 1  

Štyri kroky k úspešnému B2B predaju

  1. Názov Štyri kroky k úspešnému B2B predaju
    Autorské údajeMartin Mišík
    Autor Mišík Martin
    Zdrojový dokument Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. Roč. 10, č. 10-11 (2016), s. 18-19. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá politika obchodná * teória obchodu * trh * nákup * predaj * súťaž hospodárska * odberatelia * výhody konkurenčné * zákazníci
    AnotáciaOdporúčania pre každého B2B obchodníka. Kontakty a vzťahy s potenciálnymi odberateľmi. Možnosti vybudovania si pozície a ovplyvňovanie nákupných kritérií ešte pred vypísaním výberového konania. Celková ekonomika nákupu. Osveta a vzdelávanie koncového zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1/2016-1/2017 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.