Počet záznamov: 1  

Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume

  1. Názov Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume
    Súbežný názovApplication of innovative research methods and techniques in the marketing research
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument"Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. P. 35-50. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016 ; Management challenges in the 21st century international research conference / Kita Jaroslav ; Urban Eduard. ISBN 978-80-89306-32-9
    PoznámkyVEGA 1/0647/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * inovácia * metódy * techniky výskumné * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaMasové využívanie informačných a komunikačných technológií a identifikácia inovatívnych výskumných metód a techník marketingového výskumu v blízkej budúcnosti. Analýzy súčasného stavu a komparácia výsledkov výskumnej štúdie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01057-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.