Počet záznamov: 1  

E-služby vo vybranej oblasti reklamných kampaní

  1. Názov E-služby vo vybranej oblasti reklamných kampaní
    Autorské údajeZuzana Hajduová
    Autor Hajduová Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 5-10 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá firmy * kampane reklamné * rentabilita * obchod elektronický * predaj * internet
    AnotáciaModely elektronického podnikania. Analýza elektronického obchodu. Príspevok hodnotí objem internetového predaja vo svete. Následná analýza umiestnenia, nastavenia a optimalizácia Pay Per Click kampane, jej ceny, reklamných textov a vedľajších vplyvov. Dôležitý je tiež výpočet samotnej rentability pre konkrétnu firmu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01075-002, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF688.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.