Počet záznamov: 1  

Dôvera a lojalita v bankovom sektore

  1. Názov Dôvera a lojalita v bankovom sektore
    Autorské údajeAlena Delinová
    Autor Delinová Alena EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 38-50 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kríza * banky * lojálnosť zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaJedným z dopadov hospodárskej krízy bola strata dôvery v bankový sektor. Banky neustále hľadajú optimálne stratégie zabezpečujúce želanú úroveň dôvery a lojality klientov pri maximalizácii zisku. Dôvera a jej význam v ekonomike. Vzťah dôvery a lojality. Úloha dôvery a lojality vo vzťahu banky a klienta. Kalkulatívna dôvera, vzťahová dôvera, dôvera založená na spoločnej identite. Vzťah dôvery a nákupné preferencie zákazníkov. Lojalita zákazníkov v bankovom sektore.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01075-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF556.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.