Počet záznamov: 1
Dôvera a lojalita v bankovom sektore
Názov Dôvera a lojalita v bankovom sektore Autorské údaje Alena Delinová Autor Delinová Alena EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 38-50 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kríza * banky * lojálnosť zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Jedným z dopadov hospodárskej krízy bola strata dôvery v bankový sektor. Banky neustále hľadajú optimálne stratégie zabezpečujúce želanú úroveň dôvery a lojality klientov pri maximalizácii zisku. Dôvera a jej význam v ekonomike. Vzťah dôvery a lojality. Úloha dôvery a lojality vo vzťahu banky a klienta. Kalkulatívna dôvera, vzťahová dôvera, dôvera založená na spoločnej identite. Vzťah dôvery a nákupné preferencie zákazníkov. Lojalita zákazníkov v bankovom sektore. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01075-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 556.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1