Počet záznamov: 1  

Súčasné prístupy v personálnom marketingu k udržaniu a tvorbe pracovných miest v podniku

  1. Názov Súčasné prístupy v personálnom marketingu k udržaniu a tvorbe pracovných miest v podniku
    Súbežný názovThe Current approach in personnel marketing to maintain and create jobs in the enterprise
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 73 : zborník vedeckých statí. S. 20-29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Polednáková Anna ; Králiček Jozef ; Gažová Adamková Hana. ISBN 978-80-225-4302-6
    PoznámkyVEGA 1/0662/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.103.1/.2 - Pracovné miesto. Pracovný proces
    Heslá miesta pracovné * kvalifikácia * financie * fondy Európskej únie * podpora štátna * príspevky štátne * marketing personálny
    AnotáciaPrístupy a zdroje tvorby pracovných miest. Obavy, že digitálna éra môže viesť k úbytku pracovných miest. Chýbajúce vhodne kvalifikované pracovné sily. Legislatívne prístupy k tvorbe pracovných miest. Využívanie fondov Európskej únie. Príspevok na podporu vytvorenia pracovného miesta. Zmeny v charaktere pracovných miest a ich klasifikácia v personálnom marketingu. Klasické pracovné miesta, atypické pracovné miesta a zdieľané pracovné miesta.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01070-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.