Počet záznamov: 1  

Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína

  1. Názov Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína
    Súbežný názovSpecific marketing mix tools using by seling of the Slovak vine
    Autorské údajePeter Filo, Ingrid Försterová
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Försterová Ingrid
    Zdrojový dokument Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. S. 56-62 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Weiss Elżbieta ; Kačeňák Igor ; Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4300-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyVEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * nástroje marketingové * stratégia marketingová * certifikácia * vinohradníctvo * víno * hrozno * úroda * Slovensko
    AnotáciaSlovenské vinohradníctvo a vinárstvo a úspechy našich vinárskch podnikov v tejto oblasti. Aktivity a využívanie nástrojov marketingu, tak aby sa mohol vytvoriť efektívny marketing vína. Ekologický spôsob pestovania hrozna a očakávania spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01079-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.