Počet záznamov: 1
Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi?
Názov Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi? Súbežný názov Start-ups in international business environment. How and why do start-ups become global? Autorské údaje Katarína Procházková Autor Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 132-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Slávik Štefan ; Hvorecký Jozef ; Jankelová Nadežda. ISBN 978-80-225-4328-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá prostredie podnikateľské * podnikanie * start-up * trh zahraničný * trh medzinárodný * globalizácia * výskum Anotácia Medzinárodné podnikateľské prostredie a formy vstupu na globálny trh. Prehľad výhod a nevýhod základných foriem vstupu na zahraničné trhy. Budovanie globálne úspešného start-upu. Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť na vzroke 72 start-upov, akými spôsobmi a metódami prenikajú na zahraničné trhy. Zopár krokov, ktoré je vhodné dodržať pri zakladaní podnikania, ak je hlavným cieľom stať sa globálnym hráčom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01081-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1