Počet záznamov: 1  

Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi?

  1. Názov Startupy v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Ako a prečo sa startupy stávajú globálnymi?
    Súbežný názovStart-ups in international business environment. How and why do start-ups become global?
    Autorské údajeKatarína Procházková
    Autor Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 132-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Slávik Štefan ; Hvorecký Jozef ; Jankelová Nadežda. ISBN 978-80-225-4328-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá prostredie podnikateľské * podnikanie * start-up * trh zahraničný * trh medzinárodný * globalizácia * výskum
    AnotáciaMedzinárodné podnikateľské prostredie a formy vstupu na globálny trh. Prehľad výhod a nevýhod základných foriem vstupu na zahraničné trhy. Budovanie globálne úspešného start-upu. Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť na vzroke 72 start-upov, akými spôsobmi a metódami prenikajú na zahraničné trhy. Zopár krokov, ktoré je vhodné dodržať pri zakladaní podnikania, ak je hlavným cieľom stať sa globálnym hráčom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01081-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.