Počet záznamov: 1
Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools
Názov Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools Preklad názvu Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku pomocou vhodných neuromarketingových nástrojov Autorské údaje Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 3rd international scientific conference : 23rd - 24th november 2016, Ostrava, Czech Republic. S. 114-121 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2016 / Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3983-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * neuromarketing * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * pojmy Anotácia Konkurenčná výhoda a jej zdroje. Definícia pojmu konkurencieschopnosť podniku. Vnútorné a vonkajšie faktory konkurencieschopnosti. Zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti. Ovplyvňovanie spotrebiteľského správania - marketéri sa sústreďujú viac na samotnú podstatu rozhodovania ako na jeho výsledok. Neuromarketing ako nový prístup pochopenia spotrebiteľského správania a rozhodovania. Definícia pojmu neuromarketing: neuromarketing popisuje správanie spotrebiteľov z perspektívy mozgu; kombinácia marketingu a neurovedy, ktorá sa zaoberá skúmaním mozgu; spája technologické možnosti monitorovania mozgovej aktivity a marketingových nástrojov. Prínosy a nebezpečenstvo neuromarketingu. Kladné ohlasy zo strany marketérov a vedcov, záporné zo strán ochrancov ľudských práv. Tri základné východiská neuromarketingu pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Prepojenosť neuromarketingu so štyrmi základnými aspektmi trhu: place (miesto predaja), price (cena), product (produkt) a promotion (propagácia). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01111-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 740.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1