Počet záznamov: 1  

Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools

  1. Názov Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools
    Preklad názvuZvyšovanie konkurencieschopnosti podniku pomocou vhodných neuromarketingových nástrojov
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 3rd international scientific conference : 23rd - 24th november 2016, Ostrava, Czech Republic. S. 114-121 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2016 / Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3983-7
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * neuromarketing * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * pojmy
    AnotáciaKonkurenčná výhoda a jej zdroje. Definícia pojmu konkurencieschopnosť podniku. Vnútorné a vonkajšie faktory konkurencieschopnosti. Zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti. Ovplyvňovanie spotrebiteľského správania - marketéri sa sústreďujú viac na samotnú podstatu rozhodovania ako na jeho výsledok. Neuromarketing ako nový prístup pochopenia spotrebiteľského správania a rozhodovania. Definícia pojmu neuromarketing: neuromarketing popisuje správanie spotrebiteľov z perspektívy mozgu; kombinácia marketingu a neurovedy, ktorá sa zaoberá skúmaním mozgu; spája technologické možnosti monitorovania mozgovej aktivity a marketingových nástrojov. Prínosy a nebezpečenstvo neuromarketingu. Kladné ohlasy zo strany marketérov a vedcov, záporné zo strán ochrancov ľudských práv. Tri základné východiská neuromarketingu pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Prepojenosť neuromarketingu so štyrmi základnými aspektmi trhu: place (miesto predaja), price (cena), product (produkt) a promotion (propagácia).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01111-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF740.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.