Počet záznamov: 1  

Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns

  1. Názov Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns
    Preklad názvuKomunikačná stratégia vidieckej cestnej reklamy: psycholingvistická analýza sloganov českej, nemeckej a bolívijskej kampane
    Autorské údajeDagmar Sieglová
    Autor Sieglová Dagmar
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s.. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Česko * Nemecko * Bolívia * reklama * komunikácia marketingová * reklama vonkajšia
    AnotáciaZákonitosti marketingovej komunikácie vo verejnom priestore.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.