Počet záznamov: 1  

How do managers work with digital communication media in international business relationship? Focus group results of managers`experiences of digital media use for relationship building

  1. Názov How do managers work with digital communication media in international business relationship? Focus group results of managers`experiences of digital media use for relationship building
    Preklad názvuAko pracujú manažéri s digitálnymi komunikačnými médiami v medzinárodných obchodných vzťahoch? Výsledky focus group o skúsenostiach manažérov s používaním digitálnych médií pri budovaní vzťahov
    Autorské údajeEllinor Torsein
    Autor Torsein Ellinor
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 42-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia elektronická * vzťahy obchodné * manažéri * podnikanie medzinárodné
    AnotáciaKvalitatíva štúdia o medzinárodných obchodných rokovaniach a osobných obchodných vzťahoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.