Počet záznamov: 1  

Meranie kvality služieb a spokojnosti pacientov v zdravotníckych zariadeniach

  1. Názov Meranie kvality služieb a spokojnosti pacientov v zdravotníckych zariadeniach . 2.2
    Preklad názvuMeasuring Service Quality and Patient Satisfaction in Healthcare Facilities
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Marie Hesková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Hesková Marie
    Zdrojový dokumentBezpečnostní a krizový management v praxi. S. 47-57. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2016 / Hon Zdeněk ; Kavan Štěpán. ISBN 978-80-7556-010-0
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo
    Heslá starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo verejné * zariadenia zdravotnícke * kvalita služieb * spokojnosť zákazníkov * prieskum * Slovensko
    AnotáciaKvalita zdravotnej starostlivosti ako jedna z kľúčových dimenzií úrovne zdravia. Rebríček EHCI, ktorý porovnáva rôzne nastavenia zdravotnej politiky v európskych krajinách. Krajiny s najvýraznejším pozitívnym posunom v hodnotení EHCI. Krajiny s najvýraznejším negatívnym posunom v hodnotení EHCI. Primárny výskum pacientskej spokojnosti vo vybranom súkromnom zdravotníckom zariadení v SR. Porovnanie výsledkov siedmych ambulancií.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01162-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.